Mindfull Stress Relief Yoga Traject

Enerzijds heb ik een haat-liefde verhouding met Social Media. Anderzijds kan Social Media ook heel handig en behulpzaam zijn. Soms deel ik foto’s of gedachten om ze vervolgens later weer te verwijderen omdat ik denk dat niemand daar op zit te wachten. Andersom hetzelfde. Mensen delen soms dingen waarvan ik denk: waarom deel je dit? Mensen geven soms ook reacties waarvan ik denk: waarom doe je dit? Maar soms komen ook hele mooie berichten voorbij die ik niet had willen missen. Vandaar dus mijn haat-liefde verhouding met Social Media.

Op het moment dat ik niet zo lekker in mijn vel zat, kwam er een bericht over een Mindfull Stress Relief Yoga Traject voorbij op Facebook. Dit had ik dus niet willen missen. Toeval? Nee, daar geloof ik niet in. Dit was precies wat ik nodig had op dit moment.

Weet je wanneer je erachter komt dat je een grens hebt bereikt? Wanneer op een dag, door een onbenulligheid, je ogen zich vullen met tranen. Wanneer een woord te veel of een onbeduidend gebaar je diep raakt. Wanneer alles je te veel wordt en je niet weet hoe je rust vindt. Het betekent niet dat je kwetsbaar of zwak bent. Het betekent dat je te veel dingen hebt doorstaan, te lang… Wacht niet op verandering, maar zet zelf de verandering in gang. My Body & Mind biedt een traject aan waarin je in 12 weken stapje voor stapje onder begeleiding aan de slag gaat op zowel mentaal als fysiek vlak. (www.mybodyandmindvenlo.nl).

Gisteren heb ik mijn eerste sessie gehad. Wat ben ik blij dat ik me aangemeld heb. Ik heb een heerlijk uur me-time gehad en vervolgens nog drie kwartier onder het genot van een kopje thee gepraat met “mede-cursisten”. De komende 11 weken ben ik op donderdagochtend onder de pannen en ik heb er enorm veel zin in.

Dankjewel Social Media!

2 gedachten over “Mindfull Stress Relief Yoga Traject

Plaats een reactie